dilluns, 19 de gener del 2009

LLENGUADO AROMATITZAT

LLENGUADO AMB ALL, GAMBETES I TOMÀQUET DESHIDRATAT

El meu pare ens va portar una parell de llenguados, frescs i d'una mida molt maca, així que no em vaig esperar a fer-los per dinar!
Els vaig fer amb el que tenia per la nevera i el cert és que van quedar boníssims!



INGREDIENTS

Dos llenguados
Alls
Gambetes pelades ( de les congelades)
Tomàquet deshidratat
Sal i pebre
2 cireretes (cayena)

PREPARACIÓ

Posem un raig d'oli en una paella i l'escalfem.
Tallem els alls a làmines i els afegim a l'oli calent juntament amb les cireretes i el tomàquet deshidratat tallat petit.
Ho anem fent a foc lent perquè l'oli vagi agafant els aromes.
Afegim les gambetes a la paella i un cop estiguin fetes ho traiem del foc.
Salpebrem els llenguados i els posem en una plata per anar al forn, per sobre hi aboquem l'oli aromatitzat ( sense que hi hagi un excés) juntament amb els ingredients. 
Posem la plata al forn a 180º uns 10min.

Llestos!

17 comentaris:

Ivana ha dit...

Que bó!! M'ho apunto per aquest cap de setmana!!

Maria ha dit...

Senzill però efectiu... Quan el peix és bo, no cal res més..

La cuina vermella ha dit...

Hola menuda! felicitarte per les fotos, són del tot genials, aquest llenguado està tan ben retratat que lleparies la pantalla.
Estimada et superes a cada post!
petons.

OLLES I SOMRIURES ha dit...

M'apunto aquesta recepta, així amb all i picantet ha d'estar de vici. Molt bona recepta.Salut!!!!

Mercè ha dit...

A un peix fresc no li cal massa acompanyament, per sí sol és bo. Però tal com l'has fet ha de ser deliciós!!

Gemma ha dit...

Deliciós, simple i molt sa. M'encanta el gustet que sóna el tomàquet sec... ha de lligar moltíssim amb el del llenguado.

illetapitita ha dit...

Ivana, ja em diràs el què. segur que t'agrada!

Maria, és ben veritat senzill i efectiu!

Vermells, moltes gràcies sempre per les vostres paraules!

Somriures, apunta apunta i quan la facis veuràs que bona que és!

Mercè, ës veritat si el peix és fresc no li cal res de res, ara si l'acompanyes millor!

Gemma, doncs si, lliga molt béi és tan senzill de fer que encara és més bo!

angels ha dit...

No m’estranya que no esperessis a fer els llenguados, tant quedat espectaculars.

marilu perez ha dit...

Me encanta el pescado al horno con refrito de ajos. Generalmente también le hecho guindilla (cayena) y a veces gambas, pero con lo del tomate seco me has dejado alucinada. Nunca se me habría ocurrido y tiene que estar muy bien.
Tengo un chicharro esperándome en la nevera, así que hoy pruebo receta (un poco cambiada...)
Te cuento resultado.
Gracias!

xaro ha dit...

M'arriven els aromas a casa!!Quina delicia de peix....

tartasacher ha dit...

Hola Illeta:
Me alegro te guste la foto que he elegido. Me encanta esta receta de lenguado y tomo nota de ella.

Rosa ha dit...

Me encanta el pescado y este lenguado salta a la vista que tiene que estar buenísimo. Unas fotos preciosas.
Besos

marilu perez ha dit...

Illetapitita, ayer intenté emular tu receta...Hasta que vi que no tenía gambas congeladas y que el pescado era demasiado pequeño para hacer al horno...Eso si, probé a hacer el refrito con tomate seco y me encantó. Aluciné con el aroma.

illetapitita ha dit...

Angels,
Gràcies! nO vaig esperar res! Ja m'imaginava el peixet!

Marilu,
jeje no vivo en la calle illete, pero que gracia!
Prueva, prueva, veras que rica y facil!

Xaro,
Olora tot el que vulguis! Així et quedará a la memòria i el podràs fer!

Tartasacher, que tengas suerte con las fotos! Toma nota y ya me dirás!

Rosa,
Gràcias, la verdad es que si, está muy rico!

Marilu,
me encanta que te guste! Yo también lo descubrí y me encantó!

Anna ha dit...

el llenguado és boníssim, i amb poca cosa n'hi ha prou per disfrutar-lo...molt bo!!!

Petons!

Cuinagenerosa ha dit...

per ser fet amb quatre coses que tenies per al nevera, com dius tu, t'ha quedat un plat rodó!

Anònim ha dit...

Ostres, m'ha encantat aquesta recepta. La combinació ha de quedar perfecta. Moltes gràcies!