dimecres, 30 de setembre del 2009

CINTES de pasta de full amb melmelada de mores


Tinc poc temps, així que actualitzaré el blog amb una recepta ben senzilla.
Aquesta és una recepta molt fàcil de fer i ben resultona per quan tens un berenar improvisat.



INGREDIENTS

Pasta de full
Melmeladda (en aquest cas de mores)
Sucre fi

PREPARACIÓ

- Tallem la pasta de full a tires d'uns 3 cm., les untem amb melmelada i els hi donem unes voltes.
- Ja podem posar les tires al forn.
- Quan les traiem del forn les decorem amb una mica de sucre fi per sobre.

Llestos!

15 comentaris:

Ivana ha dit...

ummm!!! que bones!
petonets

marilu perez ha dit...

Tienes razón, que rápido!
Y con una pinta estupenda!

La cuina vermella ha dit...

Em fascina la pasta de full, és tan versàtil i tan 'plàstica', t'han quedat de fàbula estimada amiga.

Mai ha dit...

Ami amb un tè amb un nuvolet de llet per berenar ja em van be, que siguin un parell, o tres , o.....

petons

mai

Gemma ha dit...

Resultona i deliciosa! M'encanta la melmelada de móres i combinada amb la pasta de full ha de ser un berenar boníssim.

Margarida ha dit...

Ja ho crec que és ràpida! I bona! La pasta de full combina amb tantes coses, i sempre dóna un resultat tan bo!

Mercè ha dit...

Tota la raó, amb un plis-plas i un pica-pica dolç d'aquells que no pots parar de menjar! ;)
Petons!

La Llibreta Viatgera ha dit...

Ohhh apuntat queda!! Ràpid, fàcil i bo, que més es pot demanar?

Un petó! Beth

ANNAFS ha dit...

Moltes gràcies per posar-la!. Es una recepta fàcil i ben bona.Segur que la faig!
ptns.

bajoqueta ha dit...

Pos si, ben facilet i que deu estar boníssim :)

Marta ha dit...

Qué bones aquestes pastes! m'agrada molt la melmelada de mores!
Petons

Pity ha dit...

una solucion rapida para cuando necesitas algo dulce, me encanta porque es rapido y delicioso, ademas de facil de hacer,

besitos desde londres,

pity

Sargantana ha dit...

Absolutament fantàstiques!

dolçosdesdecasa ha dit...

quina bona idea! mira que la pasta de full ens dona joc, i bo!
bona castanyada! (desde comacasa-res)

Oli al setrill ha dit...

Les he fet amb la meva pròpia mermelada i ha estat un èxit espectacular !
Amb el teu permís ho incloc al meu blog: olialsetrill.blogspot.com