dijous, 26 de novembre del 2009

Torno carregada de BOLETS

Després d'un llarg període d'absència ( hem tret l'Internet de casa i no sempre m'és possible actualitzar el blog) torno carregada de receptes i de ganes de penjar-les.

Començaré fent temporada amb receptes de bolets, les que penjo avui són les dues molt senzilles però el resultat és molt bo.

REMENAT DE BOLETS

INGREDIENTS

Ous
Bolets (pinetells, camagrocs, rossinyols)

PREPARACIÓ

- Netegem els bolets, els tallem i els fem a la paella amb una mica d'all tallat ben petit.
- Quan estiguin fets afegim els ous i ho "remenem".

Llest!


CREMA DE BOLETS


INGREDIENTS

Bolets ( ciurenys, xampinyons, rossinyols)
1 patata
1 Ceba
Brou de verdures

PREPARACIÓ

- Tallem la ceba i la sofregim a l'olla.
- Netegem i tallem els bolets i els posem a l'olla juntament amb la ceba, els deixem coure una estona.
- Pelem i tallem la patata a talls petits i la posem a l'olla, donem unes voltes i afegim el caldo de brou.
- Deixem bullir una estona, ho retirem del foc i ho triturem.

Llest!!

18 comentaris:

marilu perez ha dit...

¡Illetapitita!
Te dejas ver poquito, pero cada vez que actualizas el blog es una gozada venir.
¡Besetes!

Ivana ha dit...

quina delicia!
tornes amb forces eh!
petonets

Delicias ha dit...

Que bé que estiguis per aquí, i ben carregada del que més ens agrada, la cuina de bolets, però no sabem per quina recepta començar, totes dues excel.lents. Un petonet

Laura. ha dit...

Ya me estaba yo preocupando!!!
Que cremita tan rica!!

Besos.

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Holaa!!!! per fiii nenaaaa pensava que t´havia passat alguna cosa...et salven aquestes receptes tan delicioses que has posat...així quedes perdonada :)) petonetsssss

Gemma ha dit...

M'agraden totes dues, però amb el fred d'avui i la grip que porto a sobre, em quedo amb la sopeta ben calentona...

ANNAFS ha dit...

Dues receptes molt bones... i amb bolets! Ara ja s' acaba la tempordad, però sçón tan bons, que s' ha d' aprofitar tot el que es pugui.
ptns.

Mai ha dit...

Quan de teps oi? però val la pena esperar sobre tot per veure aquests plats de bolets que tan m´agraden.
una abraçada.

sara ha dit...

Hola!! Gracias por tu comentaio en mi blog! Le he hechado un vistazo al tuyo y me encanta. La receta de la crema me la apunto, que soy una adicta a las cremas!!!
Bs!

illetapitita ha dit...

Marilu, gràcias, pasa siempre que quieras!

Ivana, m'agradaria ser-hi més sovint però no puc!

Delicias, les dos són bones!

Laura, estoy bien! Me falta algo de tiempo...

MªJose, jeje gràcies per perdonar-me! Estic ben bé però em falta un xic de temps... perquè ara no tinc internet a casa...

Gemma, recupera't! Una cremeta ben calenteta entra super bé!

Annafs, si que són bons si, llàstima que durin poc...

Mai, gràcies, miraré de nbo tardar tant la pròxima vegada...

Sara, gràcias por tu visita y puedes apuntarte lo que quieras, ya me contarás!

Una abraçadota a tothom!

La Llibreta Viatgera ha dit...

Illeta, dues entrades d' allò més tentadores, la crema fa una pintra bonissima, ara que sembla que ja per fi tenim el fred a tocar!!

Un petó! Beth

El cullerot Festuc ha dit...

Crema de bolets...me l'apuntoooooo!!!
Petunets,
Eva.

Pity ha dit...

me quedo con este menu, me encantan los bolets, u tus recetas son deliciosas, te felicito, besitos desde londres

zer0gluten ha dit...

Pues yo precisamente ayer comí revuelto de setas y hoy voy a hacer cremita de calabaza y setas, así que coincido contigo en menú.
Me encanta que hayas vuelto.
Besitos sin gluten.

jorge ha dit...

Les teves fotos i receptes m'agraden molt :) això d'internet...abans es vivia millor! jeje

Un saludo
Jorge
www.pocohecho.com

Marta ha dit...

Vaya cremita! me encanta venir a verte.
Besos

glutoniana ha dit...

Qué bons! m'agraden cuinats de totes les maneres :)

MontseRios ha dit...

M'ha impactat aquesta crema.
Tinc una bossa de bolets al congelador i si et dic la veritat no tenia idea de què fer amb ella. He trobat aquesta recepta, que em sembla la mar d'adequada per casa meva. Ens encanten les sopes!!!
Gràcies.
Acavo d'ignaugurar un bloc culinari, i es de gran ajut tenir referents com tu.
Una salutació