dilluns, 31 de desembre del 2007

Sopar de NENES

Divendres vam fer un sopar a casa, ens vam reunir 5 nenes.
No sabria explicar l'energia que es va crear durant aquelles hores. IINCREÏBLE.
Vam conviure en un microclima adaptat a cada una de nosaltres, acceptant veritats i refusant pors que ens havien acompanyat fins aleshores.

SI, puc dir que va ser una nit molt especial.

Entre d'altres coses vàrem fer un joc.

Consistia en inventar un petit conte, el paper estava dividit en cinc parts i cada una de nosaltres havia d'escriure la part de la història que li tocava sense saber què havien escrit les altres.
En varen sortir uns quants de curiosos.

Us en deixo algunes mostres.
(He trobat interessant posar els papers que vam fer servir, cliqueu a sobre les imatges per llegir el text.)









Seguint el mateix procediment que el joc anterior ens vam dibuixar a nosaltres, cada vegada que rebíem el paper havíem de dibuixar la part del cos que tocava, però del nostre, així que cada una de nosaltres està formada de totes.
La veritat és que vam riure molt.





3 comentaris:

Anònim ha dit...

Per aquelles coses de la vida jo vaig ser en aquest sopar i va ser una d'aquelles estones per les quals val la pena viure... Compartir aquells moments va ser una experiència inolvidable i de la qual crec que totes varem aprendre quelcom. Gràcies a totes espero repetir!!!

illetapitita ha dit...

Hola guapa!

Sé qui ets, i tan que ho sé!
Doncs jo m'alegro que apareguessis en aquell precís instant i compartíssim l'estona plegades.
Repetirem, n'estic segura.
I tu no hi pots faltar!

Un petonàs i una abraçada ben forta!!!!

esterdementa ha dit...

hola nenes,

ja fa dies que ho vaig llegir i volia escriure.
Doncs si que es repetirà! No en dubteu!
A més a més amb la Loli, ja us n'he parlat, ja hem posat fil a l'agulla per les trovades amb la lluna.

aviat us poso al dia.
Fanny contare amb tu i la teva inspiració per fer alguna coseta.