dilluns, 8 de desembre del 2008

VISCA ELS BOLETS!

Just el dia abans de patir el petit accident que em té clavada al sofà (un doble esguins de 2º grau...) vaig anar a buscar bolets amb en Narcis.
La nostra intenció era trobar pinetells, siurenys i camagrocs i vam complir el nostre objectiu.
En vam trobar dos cistells ben plens!
A mi em va fer molta il·lusió, a ell no tanta perquè cada vegada que va a buscar-ne torna amb el cistell ben ple!
La meva mare ha tret receptes de bolets de sota les pedres, fins i tot n'ha fet postres!
Doncs bé, aquest post és per compartir la troballa amb tots vosaltres.
Falten les fotos dels siurenys..

Els camagrocs ens els vam menjar passats per farina i fregidets a la paella amb una mica d'oli, queden cruixents i boníssims!
No tinc cap foto... va ser posar-los a taula i menjar-los!

Els pinetells els hem menjat de moltes maneres perquè que en vam trobar molts.
La foto que us poso són a la brasa, boníssims!
Les altres receptes les aniré penjant.

9 comentaris:

OLLES I SOMRIURES ha dit...

Que et recuperis aviat. Força bondat i a veure amb quines receptes amb bolets ens deleites. Tinc curiositat per saber com és un postre amb bolets.
Salut i a cuidar-se!!!!

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Jo també voldria saber com són les postres amb bolets...i que et recuperis aviat.

Maria ha dit...

Va, va, va... esperem les receptes dels postres de bolets !!!
Penja'ls...

Gemma ha dit...

Je je je... jo també tinc ganes de llegir les receptes de postres amb bolets ;)
Recupera't ben aviat!

La cuina vermella ha dit...

Però que ens està passant??? ja ets la tercera lesionada de les blocaires catosfèriques... espero que ningú més prengui mal.
Ai, Pitita quina mà de bolets, que bons per déu.
Fes bondat, eh? :)

illetapitita ha dit...

Moltes gràcies!
Haurem d'anar a buscar més bolets per fer altre cop els postres perquè resulta que no hi ha cap foto!!!

Cuinagenerosa ha dit...

illeta, no sabia res de l'accident, espero que aviat puguis tornar a córrer.
com us ho vau fer per trobar tants bolets? aquest any al meu poble se n'han fet molt pocs i amb el que m'agraden, aquest post m'ha fet una enveja... :)

illetapitita ha dit...

Manel tinc molta sort jo!
El company de la meva mare és un GRAN caçador de bolets, en troba allà on no se'n fan!

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Hola maca, tant sols volia dessitjar-te bones festes i que la teva recuperació vagi bé...petonets